tisdag 14 oktober 2008

En helg på stugan men min Bond.


Hej halvbrossan Götängens Bond, vad jag längtat efter dig,
nu ska vi ha kul!

Come on, vi måste busa av oss!

Paus det är orättvist att du är lös och kan skutta runt som du vill..

Snälla Bond, jag är gärna nära dig så du inte ska känna så.

Klart att maten smakar mums när vi får dela tallrik.

Kolla Bond vad gör dom där ute?

De hugger ved, vad spännande det ser ut, kom vi sticker
ut och hjälper till.

Nä, jag vill busa lite i sängen när ingen ser...

okej vi tar en match..

Du Bond kan jag inte få krypa under filten , jag är lite trött nu.

Visst kära Hippi vi tar en liten vilopaus nu.

Å Bond det är så gott att ha dig nära.

Så gott att mysa tillsammans tycker vi

Hej husse, min tur nu!

6 kommentarer:

Skogsstjärna sa...

Man ser verkligen att Bond och Kasper är syskon! Brukar han aldrig få vara lös med Hippi? Kasper får (lite beroende på läget och hur han verkar) vara lös stundvis ute, men ibland är det säkrast med lina. Han kan få totalspel... ;)

Hot Hippi sa...

Hej,
Jag tror också att det är lika, mycket energi i de två killarna. Bond är så full av glädje och älskar alla.På stugan så är han lös ibland tillsammans med Hippi och han njuter.Han är tuff och tar sina friheter och drar iväg om han får lust,undersöker gärna skogen omkring. Hippi springer bara upp på vägen och skäller på grannarna sen springer hon tillbaka!
För att inte skrämma Hippi med sin iver av att vilja leka så lägger han sig ner och väntar in henne. Han lägger gärna bresidan till när de lattjar. Han är så ödmjuk i hela sitt väsen vår halvbror James Bond!
Så kul att se hur glada de är i varandra!

Anonym sa...

Var på stugan igår med husse och räfsade löv. Hur mycket jag än letade fanns inte Hippi där. Tråkigt!
Kanske kommer Hippi och tittar på när jag skall visa upp mig i Växjö nästa vecka.

Skogsstjärna sa...

Hej Bond! Lycka till på utställningen! Hälsn brorsan Kasper

Skogsstjärna sa...

Hälsar till Bond via er blogg... Grattis till utställningen, Bond, hörde att det gick jättebra!

Anonym sa...

Hej Alla Canon bebisar. Ni verkar ha det ljuvligt där i er stuga. Och vilken fin historia med bilder du gjort. Skickar också en grattishälsning till Bonds fina utställningskritik o placering i går i växjö. Grattis. Det var härligt att få se dig o Binkis. Kramar från oss på kennel Kitenga