onsdag 21 maj 2008

Nu är husse och matte hemma.


Härligt, här kan jag få vara med på stranden!

Å här får jag inte vara med, bra då vet vi!

Inget konstigt med det, vovven har en egen vattenskål på bordet när hussen tar en fikapaus!

Husse och Matte har haft en vecka i France utan mej. Jag har varit hemma med min lillmatte o husse och det har gått jättebra. Jag har prövat på cykelturer det gillade jag . Matte berättade att det är högsta mode med vit/svarta hundar typ jack russell i Frankrike.
Det var första ggr de var ifrån mig båda så länge, det var stort pusskalas när de kom hem.
Jag ska få följa med i sommar för nu är mitt eu pass klart. Spännande ska det bli! Måste klura ut hur jag ska få koll på ficktjuvarna som tog husses plånbok på en marknad, han trodde att han hade kollen!

1 kommentar:

Skogsstjärna sa...

Grattis till hundpasset! Nu gäller det bara att få dra iväg på egen hand, utan husse och matte och spana in några franska snyggingar. Vad säger du, ska vi dra?

Taskigt med plånboken, om du hade varit med hade det nog inte hänt. Du hade ju givetvis vaktat husse noga...

Hälsn Kasper