torsdag 14 augusti 2008

GRATTIS vår lilla räka på ett årsdagen!

Något speciellt i dag ,bäst jag håller mig i närheten av
frukostbordet för det luktar så gott!

Till mig,shysst, korvtårta med ärtor gillar jag massor!

En runda i trädgårdenför att kolla in om älgen varit på besök!

Är han i närheten ,jag känner lukten!

En långpromenad med husse på favoritrundan i skogen
satt fint efter frukost !

Sen spelade vi lite boll som jag gillar fast jag måste gnaga
lite på den mellan varven,gott!

Undra om det blev någon korvtårta kvar?

Jag är lite mallig för jag har fått födelsedagshälsning från min stilige boyfrend Lucky i Norge! Det är helspännande med en sån snygging som kikar i min blogg! Hans hemsida går inte av för hackor!
Nu ska jag tugga sönder ett nytt gosedjur som jag fick i dag och kolla in vad kul jag hade med en gammal leksak som matte satte ett snöre i som jag gillade!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på ettårsdagen, min Hippi-tjej! Så fin du är!
Tala nu om för din flock att du är stor (i alla fall snart) och att du minsann vet hur en vovve i din ålder ska bete sig-flocken kan anpassa sig när tonåringen kommer igång...
Kör hårt, tjejen!
Vi hörs!
Puss och slick på nosen från din polare Janos

Anonym sa...

GRATTIS på FÖDELSEDAN önskar vi på skogsbygget. Lite försenat men så är det när man inte har telefon o internet.... Har varit inne o kikat på dina fina bilder från frankrike. Vad härligt det ser ut att kunna resa med hund i frankrike. Ha det så gott nu resten av sommaren... Kram Marika & Robban