lördag 31 januari 2009

Nu blir det agility istället.

Nu har jag bestämt att följa med till Hundakademin på Agilitykurs med Meja. Den börjar 11 mars och det ska bli spännande. Hippi gillar när det händer saker och hon är så lättlärd så det gäller att matte orkar hänga med i tempot. Har lagt mig i träning nu för att öka min kondis. Andra spinningpasset i fredags gjorde att vinet smakade extra gott som belöning .
Köpt ny soppelle till köket och Hippi fick öva på att trampa på pedalen så locket lyfte.Efter 5 ggr så fick hon kläm på vad det handlade om med glada tillrop och godisar. När jag senare stod och diskade ,vem trampa på pedalen och väntade på något gott. Undra om det går att få henne att slänga något också?

2 kommentarer:

Skogsstjärna sa...

Hmm, konstigt med mina bilder. Själv ser jag dem, även efter omstart av webbläsaren.

Lycka till i skojakten!

Jenny Beckman sa...

Hej vilken rolig idé med sophinken! Det går nog alldeles säker att få henne att slänga lite papper och annat med idog träning! Ser fram emot fortsättningen!