onsdag 26 december 2007


Var är tomten?


Ha, jag fick luvan i alla fall!

Jul är kul!
Julafton visade Hippi sin goda sociala förmåga. Vi hade Gittan med familj och lille Ellot 2,5 år runt bordet. Hippi gillade att ha alla omkring sig och skötte sig så bra, bara fanns där och hon hann både med skinka ,köttbullar och prins korv. Alla jul papperen skulle hon också hinna med att smaka på innan de åkte i säcken.
Min lek kompis Wilma 8 år, en golden, brukar hälsa på hos grannen men har nu flyttat in i grannhuset kom ut ock lekte till frukost på jul dan det gillar jag. Oj vilken energi jag hade. Nu sitter jag gärna vid altan dörren och kollar om Wilma kommer ut så vi kan leka. Lätt springer jag även med husse och matte när de går promenad i halvmilaspåret och det är alltid nya vovvar och dofter att nosa på. Livet leker nu!

Inga kommentarer: