fredag 11 januari 2008

Min tand är lös.....



Just nu är det inte så kul. Jag kan inte tugga på mina tuggpinnar och jag fäller tänder lite här och där och mina gosedjur är blodiga. Jag får som tur är tugga lite på händer för att stilla mitt kill i munnen. Jag får också lite extra leverpastej, ost och annat mosat gott som kompensation.
Imorgon ska jag ut på en tre timmars biltur till Småland,ska visst ha ett stopp i Ullared!Vad de nu kan vara. Tur att husse är med för han gillar skogs promenaderna där sa han.
Jag gillar att åka bil och skuttar glatt in i min bur och sover så gott under färd.
Ska bli kul att besöka sommar stugan och kolla in om jag känner igen några dofter och kanske en och annan mus finns i vedboden att leka med! Ska nog hinna leka med Bond också!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mina tappade tänder är det ingen som fått se. Lite vill man väl hålla för sig själv.
Hälsa brorsan och lycka till på musjakten!

/Kasper