tisdag 10 juni 2008

Bond och jag på vårt sommarnöje.


Puss på dig vad jag längtat efter dig!

Stilig gosse min halvbrossa!

Gott att ta igen sig i skuggan.

Kommer du snart Hippi!

Kan vi få vår grisknorr nu när vi lugnat ner oss,

Puh, jag gillar att ligga i solen, men nu är det varmt!

Mysigt

Hämtar min leksak,

Så här skönt ska man ha det. En långhelg på stugan och varmt och soligt. Prima liv! Jag hade min halvbror Bond som lekkompis och oj vad vi busade. Jag löpte för en månad sen men det fanns nog lite goa dofter kvar för Bond ville hela tiden uppvakta mig. Jag gillade att springa ifrån honom för jag var snabbare!! Jag sa ifrån också om han blev för närgången så det så. Ingen mespropp här inte. Då förstod Bond så fint och lekte på mitt vis, inte så burdust liksom, det gillade jag. Vi hade så mycket energi. Vi badade och åkte båt som var så spännande. Både Bond och jag gillade att bada med flytvästen på, då simmade vi som bara den. Lite försiktigare var vi till att simma utan västen. Fast när jag stack iväg med båten så simmade Bond som en lite motorbåt rakt ut och skulle ifatt oss fast han fick vända om. Vi gillar att vara på stugan, jag sköter mig så bra så jag kan springa lös. Det är härligt. Nu ser jag fram emot midsommar. Då ska vi ha saklet som jag älskar.Vov på er!

2 kommentarer:

Skogsstjärna sa...

Kul att se så fina bilder på både Hippi och Bond, min brorsa. ;)

Jag har ingen flytväst, inte konstgt då om det är lite läskigt att simma, va?

Anonym sa...

Hej
Är det ok om jag kopierar bilden på Bond!