söndag 22 juni 2008

Midsommar i Småland.


Okej, bara jag inte får en krans på huvudet så...

Gittan och jag kollar om det blir några blåbär i år.
Frosten tog visst hårt på blomningen!

Midsommarväder, ömsom sol och regn.

Oj, här dök en dansk vovve upp och bröstade sig,gillade jag inte.

Nehej, dig gillade jag inte! Husse väntar på mig!


Min flock började packa och jag förstod precis vad som var på gång. Sommarstugan sa dom, det gillade jag. Vi hade inte mer än kommit fram och mött Bonds flock när jag inte ville höra mer...Bond hade stuckit till Öland med sin lillhusse!! Tog ett tag innan jag fattade men sen hade jag så mysigt med alla som busade och myste med mig. Ensam dam på täppan var inte så illa.
Jag hoppade ändå upp i Bonds bil när tillfälle gavs och sökte efter honom flera ggr och satt och väntade utanför bilen men han dök ändå inte upp. Följde Bonds matte var hon än gick, kanske skulle hon plocka fram honom nånstans...I dag fyller Bond och Kasper ett år, vov o grattis på Er boys!

1 kommentar:

Skogsstjärna sa...

Stackare som inte fick träffa Bond!
Vi har det bra på Gotland trots lite blandat väder.