lördag 14 juni 2008

Bred front.


En tur till havet och vad var det där? Jag var så nyfiken, backade inte när fåren stampade för att
skrämma mig,,, jag är en modig gårdis jag!
Matte har just suttit och läst sin härliga hund tidning och hon blev på så gott humör. Där var ett reportage om att bila i Europa med hund och hon blev så stärkt för vi ska ju bila i Europa i sommar. Vi ska till Normandie, du kan nog fatta vilken lycka det är när bilen är packad och jag får lägga mig tillrätta i min mysbur-tillsammans med min flock!
Idag har jag badat för att vara ren ett tag. Imorgon ska jag få fästingmedel på mig för här finns många som är på hugget nu när regnet har fått de små krypen att piggna till. Frontline heter det och ska vara mest skonsamt mot mig. Jag har fått en rackare som bet sig fast men jag satt stilla när husse tog bort den på mig.
Nu längtar jag till midsommar då jag ska får busa runt med Bond !

Inga kommentarer: