måndag 30 juni 2008

Tilly på besök.


Tilly kom och hälsade på och medan husse och
jag stod och pratade så tog sig vår lilla Hippi ut
ur vår inhängnad genom att snabbt dra upp nätet
som satt mellan staketet och marken.

Jag ville bara ut och leka lite.

Nu ser jag Tilly komma.

Kul, hon kommer hitåt, jag gillar stora hundar!

Kom då så busar vi lite...
Jag springer på dig lite så du vet att jag är störst såg det ut som Tilly tänkte. Hippi var inte det minsta rädd när Tilly dundrade fram. Såg så kul ut när hon skuttade runt med sina långa kalvben och Hippi sprang snabbt emellan, hon blev alldeles yster och tog ut långa lovar som Tilly inte hade en chans att hinna med i.

1 kommentar:

Pernille sa...

Hei hei Hippi:)

Det er bare jeg Lucky som titter inn og matte som skriver for meg.

Hvilke vakker blogg og så mange vakre bilder av deg. Ser du har vært med på mye spennende saker i sommer. Båtreise og bytur. Og bus med mange kompiser. Heldige du:)
Må bare si at ditt midtsommerbilde er helt fantastikk vakkert! Og det er jo du også:)

Du må gjerne titte inn på min hjemmeside om du vil. Matte kunne ha tenkt seg til å linket deg, men da trenger vi et bilde av deg. Men om du sender et så linker vi på direkten. Hun sier vi trenger flere tjeier blandt oss hanene. Hahahaha.
Min hjemmeside finner du på www.grunnvoll.net eller via mattes blogg;)

Varme nospussar fra Lucky i Norge:)