tisdag 21 juli 2009

På stugan

På stugan på stugan där är det allra bäst där har vi så roligt
och leka allra mest....
Jag och mina två systrar har en stuga tillsammans utanför
Alvesta som är ett andningshål för oss alla. Kommer en
familj så kommer resten, vi knör ihop och har det gott.
Även kusinerna har sina band. Äldste kusinen med sambo
landade hos oss i helgen innan de for ut på semester till
vänner i Luxenburg .Vi systrar satt och spånade på en
egen långhelg som vi har som tradition varje höst .

Bond lova att inte sticka så tar nog din matte bort linan...

Nu ska jag ut på Hippijakt....

Du är störst och bäst Bond...

Hundara måste känna att vi trivs och mår gott där för
Bond (som är halvbror med Hippi,Kitenga Canon
är pappa till båda och två månader äldre än Hippi )
och Hippi är som lång och lerhalm och har tagit med
Noella så fint i sin gemenskap.

Både i bus och sova så är de tätt ihop och Noella hänger med så
gott hon kan...

Matte kan du plocka så äter jag...
Så mycket smultron och blåbär det finns i år....

2 kommentarer:

Skogsstjärna sa...

Kul att se dem, Kasper skulle vilja hänga på!
K plockar faktiskt smultron själv och äter, men blåbär vill han att jag plockar. Funderar på om han ser dem sämre (grönt och blått ihop blir kanske gyttrigt?) eller om de bara doftar mindre?

Jenny Beckman sa...

Lilla Noella är så lik min Luma ibland fast Luma har inga bruna tecken alls, jag hoppas att jag får se er i Tollarp!!