måndag 6 juli 2009

Rabiesvaccin Rabisin.vet



I dag har Noella varit hos veterinären och fått sin första spruta 385:- kostade den, Om tre veckor ska hon ha en ny sedan ska vi vänta 120 dagar och se om det bildats tillräckligt med antikroppar. Så i november kan vi ta en tur till Danmark om vi känner för det.
Vi hade bestämt oss för att vara hemma denna sommar med hundarna eftersom vi inte vill lämna dem ifrån oss. Det var så kul förra sommaren att resa med Hippi och hon älskade det och var så välkommen överallt. Vi njöt av att bara ha kul och mysigt tillsammans allihop. Klart att det suger lite nu men den som spar den har....
Här sover de så gott ihop inne i kupén.Vi måste fixa annan lösning till nästa sommar,en kombi får det nog bli. igen.

1 kommentar:

Jenny Beckman sa...

hej Hippi! Jag håller tummarna för er iTvååker imorgon. Vi kommer inte att vara där, jag bestämde mig för ayy inte ställa ut Luma mer förrän hon vuxit på sig lite. Jag är kvar på Koster annars hade jag åkt ner och tittat på utatällningarna, det är ju så roligt. Ser fram emot en rapport om hur det var. Hoppas vädret är med er!
Ha det bäst! Jenny o Luma