måndag 27 juli 2009

Social träning.

I går sken solen och vi kunde sitta ute i
trädgården och njuta av lunchen medan
Hippi och Noella hade en stilig hanvalp på
besök.

Det var Anne med sin lille helt ljuvliga
Rippåsens Nipper som är 5 månader.
Lite valpigt försiktig i början men

Hippi och Nipper fann varann genast och busade runt så det
stod härliga till.

Du Hippi den där kameran gillar jag inte, kan du ta bort den?

Lilla Noella tittade på och vill nog ha Hippi för sig själv, försökte
markera att här kan du inte bara komma ,jag är tre veckor äldre
än dig så jag bestämmer tonen.
Nyfiket så nosade de dock på varandra!

Jag tuggar gärna på din pinne när du är färdig...

Matte kolla där är nåt gott på gång, jag måste sticka och kolla!

Ops, bäst hålla sig framme här ser jag!

Kanske de tappar något till mig....

Ingen såg godisbiten på bordet mer än jag så då får jag ta den.....

Jag är väl gentleman jag, sno åt dig allt bara..

Du Nipper här är ofta gott i solen så välkommen tillbaka!

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Vilken snygging!

Såå fint med svart vit bruna hundar, dom har fantastiska ansikten!

Birgitta m King

Skogsstjärna sa...

Ja, en riktig sötnos hade ni på besök!