onsdag 8 april 2009

Svårt att inte lägga sig i.

Tack Marika för dina kloka ord. Jag hade nog gärna lagt mig i och lugnat ner Hippi när de busar om du inte sagt att jag inte skulle tillrättavisa Hippi om det inte behövdes. Jag har fått bita mig i tummen flera ggr men ser ju att båda är med i leken och svansarna går på dem och det går undan, sen lägger de sig och pausar en stund sen är de igång igen. När de blir trötta så ligger de nära varann och det ser så gott ut.
Hippi är mån om Noella och springer med henne ute och har koll på henne tills hon har kissat då sticker Hippi efter en boll eller nåt för en lekstund tillsammans. Hon får mycket beröm att hon är duktig tjej!
Hippi har börjat löpa i dag så jag tror det påverkar hennes aptit. Hon är mindre i maten under löptiden. Typiskt, vi skulle ju busa med Bond i påsk!
Håller tummarna att Noella gillar att åka bilen ner till Småland, Hippi älskar det. Resan från Västra Torup sov Noella så gott som hela tiden.

1 kommentar:

Kattis sa...

Vad söta hundar ni har!! :)